Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Collie Joanne
(1)
Slater Stephen (1947- )
(1)
Swan Michael (1936- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(1)
Język
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Temat
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Bibliografia strona 263.
Indeks.
This is a practical guide for practising teachers of English and teachers in training. It offers teachers a rationale and a variety of imaginative techniques for integrating literature work with language teaching. It is divided into three sections: Part I discusses the questions: Why teach literature? What should we teach? How should we teach it?; Part II outlines and illustrates a wealth of student-centred class and homework activities appropriate to each stage of the study of a literary work. Detailed descriptions of the activities are accompanied by numerous sample worksheets; Part III demonstrates techniques for working with complete texts, and shows how the activities outlined in Part II can be applied to particular novels, plays, short stories and poems. All activities described have been used successfully with a wide range of classes from intermediate level up.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19113 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej